[sysman] Windows 7 angol aktiválási probléma

"Dr. András Sólyom" solyom at eik.bme.hu
Wed Jan 6 15:39:32 CET 2010

Sziasztok!

Hát én is belefutottam. Annyi problémát hallottam Vista aktiválás
ügyben, hogy azt kihagytam, de gondoltam a WIn7-et felrakom.
Angol egyetemi 64 bites verziót raktam fel. Az egyik kollégámak volt egy
apró gondja az aktiválással (meg kellet adnia a kulcs szervert), de
végül ment. Ő magyar 64 bites win 7-et használ én angolt. Neki lett
volna 30 napja aktiválni, nekem 3 volt.
Nálam az a helyzet, hogy semmiképpen nem megy. Próbálkoztam úgy is, hogy
a két gép egymás mellet ugyanazon az alhálón volt. A tűzfalam sőt a
víruskereső is kikapcsolva. (A kollégámnál ezek nem voltak kikapcsolva)
A kulcs szervert hozzáadtam (slmgr.vbs /skms 152.66.10.214 ) utána
kipróbáltam a Contorl Panel/System -ről, sőt parancssorból is a
slmgr.vbs /ato paranccsal, de mindkettő hibát adott.

"Error:: 0xC004F074 The Software Licensing Service reported that the
computer could not be activated. The Key Management Service (KMS) is
unavailable"

A Tanszéknek van saját tűzfal gépe, de mindketten azon voltunk. Ő be
tudott telnete-elni a 152.66.10.214 1688-ra én nem. Az én gépem egy
Asustek P5QL-E Rev 2. Neki egy notebookja van. Még 1 napom van az
aktiválásra...

Tud valaki segíteni esetleg? Többeket kérdeztem idáig, de egyelőre nincs
megoldás.

András